Styrets sammensetting

Erik Enersen
Leder
Erik er leder av håndballgruppa og representerer håndballstyret i EIF. Ta gjerne kontakt med Erik om det er noe du lurer på. Erik er også trener for J2012.
Petter Bakke
NestlederPetter er nestleder.  Han har også ansvaret for de administrative systemene våre. Petter er hjelpetrener på J2012 og lagleder for damelaget.
Kenneth Johnsen
KassererKenneth er kasserer og sitter også som uavhengig representant (styremedlem) i EIF. Dersom du har et spørsmål om lagskonti, iZettle, utlegg eller lignende kan Kenneth hjelpe deg.  Kenneth er trener for 2008.
Christine Eeg-Nielsen
Sekretær

Christine er sekretær og ansvarlige for medlemsregisteret vårt i håndballgruppa. Har du spørsmål til inn- og utmeldinger kan du ta kontakt med Christine. Christine representerer J2010 i styret.
Terje Borgting-Solem
Sportslig lederTerje er sportslig leder. Dette innebærer at han har ansvar for oppfølgingen av lag og trenere. Terje er også hjelpetrener for J2008.
Hanne Hokstad
Materialforvalter
Hanne er materialforvalter. Trenger du drakter eller annet utstyr av noe slag, kan du ta kontakt med Hanne. Hanne er også trener for J2010.
Arnfinn Gilberg
Dommerkontakt
Arnfinn er dommeransvarlig. Det vil si at han har ansvaret for å følge opp dommerne våre, som oppmeldinger, kursing etc. Arnfinn representerer J2011 i styret.
Mona Veronica Dagsland
Styremedlem
Mona er styremedlem og jobber med rekruttering, blant annet «Kast Ballen»-prosjektet (initiaitv for rekruttering). Mona representerer J2015 i styret.
Nina MangerudStyremedlemNina er styremedlem og jobber også med rekruttering, blant annet «Kast Ballen»-prosjektet (initiaitv for rekruttering). Nina representerer G/J2016 i styret.

Image of a woman taking a photo.