J/G2014 fikk Rødt Teknikkmerke

Postet av Sportslig Utvalg den 16. Jun 2022

Stor idrettsglede blant spillerne på 2014-laget. Tirsdag var samtlige spillere oppe til merkeprøve for NHF's teknikkmerke Rødt. Etter mange uker med øving var det klart for å vise frem hva de hadde øvd på. Alle spillerne viste stor iver og klarte alle testene.

Teknikkmerkene fra NHF er en flott måte å gjøre individuell teknikktrening morsom og spennende. De finnes i forskjellige nivåer hvor Rødt merke er beregnet for 6-7 åringer. Etter å ha bestått testene får spillerne et flott merke og diplom.

Trenere og lagleder fulgte stolte med når utøverne viste frem ferdigheter i stussing, pasning, kast og ballbehandlig. Hovedtrener Jeanette Hofseth forteller at de har trent på dette i litt over en måned og er strålende fornøyd med innsatsen. EIF Håndball gratulerer spillere og trenere med kjempeflott innsats!

Nytt damelag i Enebakk

Postet av Sportslig Utvalg den 20. Jul 2019

Fra høsten har vi igjen påmeldt lag i klassen Kvinner senior. Etter flere gode år for damelaget, klarte vi siste sesong ikke å stille lag, men fra høsten av er vi i gang igjen!

Kjernen i det nye damelaget er så langt spillere fra J2003. Dette laget hadde en veldig god siste sesong og vant til slutt sitt sluttspill. Det er Fred Sandås som tidligere trente damelaget og som nå vil trene både J2003 og damelaget fra høsten.

Vi ønsker enda flere spillere på laget. Er du interessert, ta kontakt med Fred Sandås på telefon 977 10 370.