Enebakk håndball gjennomførte Kickoff for høst-sesongen

Postet av Petter Bakke den 12. Sep 2019

I kveld gjennomførte Enebakk håndball KICKOFF for høst-sesongen 2019. 141 utøvere og 36 trenere og lagledere var samlet på håndball-dekket for å markere at sommeren er over og høst-sesongen er i gang.

På dekket hadde vi med oss de yngste spillerne våre, 7 åringene, der fokus er lek med ball. Vi hadde også med oss spillere fra Damelaget vårt som startet opp igjen denne høsten. Det er vi veldig glade for, fordi disse voksne spillerne er viktige forbilder for resten. Mellom disse lagene har vi gutter og jenter i alle aldre som finner glede i å kaste ball. I disse dager er klubben opptatt av å rekruttere neste kull med håpefulle, ballglade håndballstjerner fra kullet med 6-åringer.

For å kunne drive en håndballklubb trengs også støtte fra foreldrelaget (les: foreldregruppen) og vi er veldig heldige som har med oss mange engasjerte hjelpere. I kveld overrakte leder av Enebakk håndball, Kenneth Johnsen, priser for «Årets ildsjel» til Anne-Berit Gulbrandsen for hennes langvarige og brennende engasjement for klubben og ungene. Se egen artikkel.

Vi ønsker alle spillere lykke til i kampene som kommer; Husk at det er stas i vinne kamper, men det er mye viktigere å ha det gøy! Husk også på at målet aldri er å bli verdens beste barnehåndball-lag, men å bygge stein på stein og med tiden bli gode.

Til alle andre; Det er også stas å ha publikum på kampene våre, så møt gjerne opp og hei spillerne våre frem!

Spillere, trenere og lagledere samlet på håndballdekket.