Styrets sammensetting

Erik Enersen
Leder
Erik er leder og representerer håndballstyret i EIF. Ta gjerne kontakt med Erik om det er noe du lurer på. Erik er også trener for J2012.
Kenneth Johnsen
Nestleder, sportslig leder
Kenneth er nestleder, sportslig leder og sitter som uavhengig representant i EIF. Kenneth tar seg av alle sportslige oppmeldinger og er trener for 2008.
Terje Borgting-Solem
Kasserer
Terje er kasserer. Dersom du har et spørsmål om iZettle, utlegg eller lignende kan Terje hjelpe deg. Terje er også hjelpetrener for G2011 og J2008.
Petter Bakke Sekretær
Petter er sekretær og har ansvaret for de administrative systemene våre. Petter er hjelpetrener på J2012 og lagleder for damelaget.
Hanne Hokstad
Materialforvalter
Hanne er materialforvalter. Trenger du drakter eller annet utstyr av noe slag, kan du ta kontakt med Hanne. Hanne er også trener for J2010.
Anders Høiland
Teknisk ansvarligAnders er teknisk ansvarlig, det vil si at dersom det er noe som skal gjøre i hallen er det Anders som tar seg av det.
Rune FreitagArrangement-ansvarligRune er arrangement-ansvarlig. I tillegg til dette hjelper Rune Arnfinn i dommerarbeidet.
Arnfinn GilbergDommerkontaktArnfinn er dommeransvarlig. Det vil si at han har ansvaret for å følge opp dommerne våre, som oppmeldinger, kursing etc.
Mona Veronica Dagsland
StyremedlemMona er styremedlem og ansvarlig for «Kast Ballen»-prosjektet (initiaitv for rekruttering).

Image of a woman taking a photo.