Påmeldingen til Flatebycup er åpnet!

Postet av Petter Bakke den 6. Mar 2023

Mandag 6. mars åpnet påmeldingen på Flatebycup 2023 og vi ønsker med det alle velkommen på cup!

I Enebakk idrettsforening er vi opptatt av å inkludere alle, flest mulig og lengst mulig! Og, vi er stolte av idrettsforeningen vi er medlem av og idretten vi driver med. For mange lag og klasser er prestasjoner og resultater viktig. Vi støtter opp under dette, men viktigst av alt er idrettsglede! Vi ønsker derfor å invitere til en turnering med et bra sportslig opplegg som samtidig bygger opp under at alle skal sitte igjen med gode  opplevelser. Når turneringen er ferdig spilt, ønsker vi at kan minnes sine gode sportslige prestasjoner, hyggelig samvær og mye gøy!

Turneringen gjennomføres første helgen i september, 1.-3. september 2023. Vi inviterer til spill i klassene J11 - J15, i tillegg til G12: Klassene basert på sesongen 2023 / 2024.

Takket være mange og gode tilbakemeldinger fra våre gjester etter fjorårets turnering, har vi i år gjort noen endringer: En viktig endring er at spilletiden er endret fra 1 x 20 minutter til 2 x 15 minutter for alle klasser. Dette betyr mer spilletid for alle! Samtidig medfører dette at turneringen nå vil bli gjennomført på tre håndballflater; To i Flatebyhallen og én i Enebakkhallen. Det er kun 10 minutter kjøretid mellom hallene. For å kunne tilby et bra opplegg til alle, har vi i tillegg satt en grense på at det må være minimum 4 lag påmeldt for at klassene vil bli gjennomført.

Samtidig med lagspåmeldingen åpner vi også opp påmeldingen for dommere. Det blir ingen turnering uten dere flinke dommere og vi vil veldig gjerne ha dere med hos oss! Det ligger mer informasjon til dere på nettsidene våre.

For både lag og dommere ligger det informasjon om turneringen våre nettsider, https://haandball.enebakkif.no/p/69604/flatebycup-2023. Påmelding skjer i Profixio, https://www.profixio.com/app/flatebycup-2023

Dersom det er noen som har spørsmål til oss svarer vi gjerne på disse. Ta da kontakt med oss på kontakt@flatebycup.no så kommer vi raskt tilbake til dere!

Med sportslig hilsen

Kennth Johnsen, arrangementsansvarlig og sportslig leder i Enebakk idrettsforening håndball